sunnuntai 25. marraskuuta 2012

...ne mun kahdeksan...

...tunnustustani...


  1. Olen patalaiska, mutta kun innostus iskee saatan puuhata ihan apinan raivolla tunteja tai päiviä jonkun asian parissa - useimmiten älyttömän, mutta jostain syystä kiinnostavan...ja sitten kun innostus laantuu jää homma sinälleen, eikä loppuun saattaminen meinaa onnistua millään.
  2. Joulu on mulle lähinnä väistämätön painajainen, olen ihan tyytyväinen kun se on kohta ohi! Annan kyllä lahjoja mielelläni, tykkään joulusapuskoista (ja varsinkin suklaista) eikä joululaulutkaan haittaa, telkustakin tulee joulun aikaan mukavaa ohjelmaa, mutta joku siinä vaan kamalasti ahdistaa.
  3. Olen harmissani siitä että BB loppuu, toivottavasti kuitenkin vaan tämä kausi eikä koko ohjelma...vaikka aika paljon on niitä koko formaatin alasajon merkkejä ilmoilla - YHYYYYYYYY
  4. Vain elämää-sarjaan koukutuin myös ihan täysillä, sen loppuminenkin harmittaa...toisaalta, ihan hyvä että loppui ennenkuin siitä meni maku...hyvä lopettaa huipulla!
  5. Leivon mielestäni erinomaisia pullia! Juuri otin pullapellin uunista ja tuoksu on ihana! Näin vanhemmiten olen muutenkin oppinut hiukan paremmin leipomaan, monta kertaa olen onnistunut - se on kivaa, koska nuo meidän pojat tykkää leipomuksista.
  6. Haluaisin oppia soittamaan jotakin - huuliharppu olis kiva, oikein kiva...sääli vaan ettei mulla ole minkäänlaista lahjakkuutta soittohommiin. Pentuna olin koulun bändissä ja ainoa soitin joka mulle voitiin antaa oli triangeli ja senkään soitto ei oikein sujunut kun ei mulla ole rytmitajua. Radioesiintymistämme kuuntelin korvat punaisena, kun ihan itsekin kuulin siitä miten pieleen pimputtelin.
  7. Multa pääsi itku kun Juniori lähti rippilasten pakolliseen kirkkoon tänään, viimeisenikin on jo "iso". No onhan pojalla mittaa reilu 180, joten on se jo iso ilman lainausmerkkejä  =)
  8. Rakastan tätä uutta käsityötaitoani, osaan kutoa ja virkata ja jopa seurata ohjeita. Eri kivaa! Olispa vaan aikaa tehdä kaikki kivat jutut mitä haluaisin tehdä...

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hah, ei tainnu kuitenkaan olla kauheen räväkät paljastelut :D

      Poista
  2. Voi, voi, kun määkin saisin paljastella, että leivon hyvää pullaa :) Määkin olen pelännyt BB:n loppumista, kun ne katsojaluvut taitaa olla niin laskussa. Olen sitten pitänyt sitä 24/7 ahkerasti päällä, jos sitä joku mittaa :) Kyllä päiviin jää hirveä aukko, kun ne sammuttaa sunnuntaina valot BB talosta, apua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kjäh, mulla on 24/7 nimensä mukaisesti aina auki.
      Esikko kävi eilen ja marisi tuosta mölinästä mitä asukkaat pitää :D

      Poista
  3. Kiva-kiva!
    Olen kateellinen pullittelijen pullailutaidoista! Ei onnistu meikäläiseltä, ei! Ja soittaa haluaisin minäkin, taitoa ei ole siihenkään... :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ihan kiva kun voi vilpittömästi sanoa olevansa itseensä tyytyväinen edes pienen pienessä asiassa!

      :)

      Poista
  4. Pitipäs mun nyt illalla mennä tää teksti lukemaan, kun en saa pullaa enää mistään. Tuossa pulla kohdassa herahti vesikielelle. :)
    Nooh, ehkä äiti tuo taas aamusella pullaa leipomolta suoraan ovelle kannettuna.
    Mukavaa marraskuun loppua sinulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihana oiskin aamulla saada tuoretta pullaa!

      Poista
  5. Kiva kun on joku toinen, joka ei joulusta tykkää. Se on niin kaupallista ja ihmiset hössöttää :(
    Ainoastaan se että on vapaata , on kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kait se stressi ja hässäkkä on ikävintä joulussa ja toisaalta ne omat odotukset...sellaset mitä vaatii iteltään, että kaikki ois just eikä melkein. Meilläkin kuiteskin lapset on jo "isoja" eikä siks tarvis niin kovin touhottaa. Aika paljon mun omasta päänupista kiinni siis.

      Poista