keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Blogigalluppi-haaste

Säännöt:
1. Kerro keneltä sait haasteen
2. Ensimmäinen kuva on tärkein tai pieni kollaasi blogistasi
3. Haasta ne, jotka mainitset haasteessa

Sain haasteen Villasukkavuosi-blogin Marjaanalta. Kiva uusi blogituttavuus.




YLEISTÄ:

Milloin perustit blogisi?
19.08.2011

Mistä blogisi nimi tulee?
Se on asuinkuntani mainoslause, josta vaan jätin kunnan nimen (Kärkölä) alusta pois.
Minusta tuo on kertakaikkiaan pöljä mainoslause ja jotenkin kuvaa minua.

Mikä on nimimerkkisi tarina?
Ihan vaan mun etunimet yhteen kirjoitettuna.

ARKISTO:

Näytä jokin vanhoista bannereistasi.
Tämä trikookuteesta nitkutellun maton kuva oli jossain vaiheessa bannerina.




Viimeisin kommentti, joka sai sinut hymyilemään.
Ystävä ihan live-elämästäkin  HelvetinPöllö:
'Voi vitsi, eikö tää ollutkaan mulle :( Mä jo niin toivoin, että olit tehnyt mulle Pöllöpipon ;)
Ihana se on kuitenkin, joka tapauksessa.'

Muutama kuva sinusta vuosien varrelta.
Tän skippaan, kun ei tällä koneella ole ja muualta en jaksa etsiä.

Postaus, mistä olet erityisen ylpeä.
Öhhh...ei ole

Postaus, joka oli kuukauden suosituin.

Postaus, minkä haluat kaikkien näkevän.
No - kaikki tietysti  :)

SEKALAISET:

Oletko tehnyt teemaviikkoa?
Eipä ole tullut mieleenikään...ehkä pitäis

Onko sinulla yhteistyökumppaneita?
Ei.

Oletko ikinä ollut blogitapahtumassa?
No en.

TILASTOT:

Sivunkatselumääräsi tällä hetkellä?
37 994

Lukijamääräsi tällä hetkellä?
62

Päivän sivunkatselumääräsi tällä hetkellä?
68

LUKULUETTELO:

Blogi, jonka postauksia odotat eniten.

Blogi, joka on luettelon ensimmäinen ja viimeinen.
Kiki's home  ja  Wilhelmiina's home   (jätin listan pari viimeistä pois laskuista koska niitä ei enään päivitetä)

Blogi mihin liityit lukijaksi viimeiseksi

KUVIA:

Näytä kolme tärkeää kuvaa blogistasi.
Koska olen varsin huono kuvaaja ei mitään erityisiä helmiä kuvissani ole, mun rakkaat ihmiset ja lemmikit olis tietysti niissä tärkeissä kuvissa.

Haastan sääntöjen mukaisesti:
ja

Kiitos haasteesta Marjaana ♥

3 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, täällä ihan tirautin porun kun sain kunnian olla eniten odotettu. Tai sitten se johtuu tuosta viime aikoina verkkaisesta postaustahdistani :D Nyt pyyhin kyyneleen ja alan leuhkimaan saatavilla olevalle yleisölle; teinille ja miehelle :) Olen tehnyt tänään postausta ja miettinyt tuliko viime syksynä koskaan kiitettyä kun sää tosi mustalla hetkellä laitoit puhelinnumeron ja annoit luvan soittaa. Se toimi pitkään pelastusrenkaana pahimmissa mainingeissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kiki - sä osaat aina saada mulle hyvän mielen ♥

      Poista