perjantai 30. syyskuuta 2011

Haaste

Sain Esikolta haasteen:

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi haasta 5 ystävääsi. Jos minä merkitsen sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.

1. Olen helposti innostuva.
2. Rakastan suunnittelua, kaikenlaista.
3. "Ammun helposti yli" innostuessani.
4. Innostuksen sammuttua (tai hypättyä seuraavaan asiaan) jää hommelit helposti kesken.
5. Rakastan kasvimaatani, en vaan jaksa hoitaa sitä läpi kasvukauden.
6. Olen luvannut itselleni perustaa ensimmäisen perennapenkkini tänä syksynä. (Ostin jo viimevuonna lukuisien perinneperenojen siemeniä, kun olin jo silloin tehnyt itselleni tämän samaisen lupauksen).
7. Osaan melko sujuvasti unohtaa tekemättömät asiat.
8. Menen optikolle tänään saamaan ensimmäiset moniteholasini (KÄÄÄK, ikänäkö on siis nyt ihan pakko tunnustaa),tervetuloa vanhuus.
9. Olen lintsannut puutöistä ja suurin osa meidän polttopuista lojuu (tosin pinoissa ja pellin alla) edelleen pihalla säiden armoilla.
10. Ärsyynnyn toisinaan kovin helposti ihan mitättömistä asioista.
11. Puolustan lapsiani kiihkeästi.
12. Fanitan Tapparaa! Aina!
13. Vihaan tätä meidän keskeneräistä "kotia" enkä tykkää asua täällä.
14. Haaveissani  on muuttaa takaisin omalle kotiseudulleni, lapsuudenmaisemiin Virroille.
15. Minulla ei ole ns lapsuudenkotia, koska ollessani lapsi muutimme usein.
16. Harmittaa se, että koiramme on oppinut pahoille tavoille eli riuhtoo ja kiskoo hihnassa (josta syystä toivon Flexi-taluttimien katoavan maapallolta! Syytän siis Flexiä!)
17. Nivelkivut saavat välillä minut lähes epätoivoiseksi.
18. Salaa haaveilen ihan oikeasta kodista, jossa olisi kaikki paikat valmiina ja katseenkestävänä, niin että voisin sisustaa ja somistaa.
19. Uskon vakaasti siihen,että joskus vielä saan Lotossa päävoiton.
20. Haluaisin ajo-oikeuteni takaisin, vaikka olen sopinut itseni kanssa, etten enää edes haikaile moista. (Kirottu Epilepsia!)
21. Meille on tulossa kissanpentu, vaikka päätin ettei missään tapauksessa ennenkuin nykyisistä kissoista aika jättää.
22. Pelkään hammaslääkäriä ja sinne mun kuitenkin todella olis syytä mennä!
23. Tykkään BB:stä ja ostan jokaiselle kaudelle nettiin 24/7-palvelun (ja se on mulla käytännössä sen 24/7 auki koko kauden)
24. Neulominen on hullaannuttanut minut, olen ihan mennyttä...kutimien viemä! (Vaikka en tosiaan osaa neuloa, olin puukässässä koulussa ja nämä rättipuolen taidot on vasta alkutekijöissään).
25. Rakastan syksyä ja vihaan talvea ja lumitöitä.




Ja nyt olen tosi tylsä, mutta koska blogillani ei ole lukijoita joille haastetta jatkaa...jätän sen seinälle "roikkumaan" ja toivon ohikulkijoiden poimivan sen mukaansa.
Jos tartut haasteeseen, niin olethan kiltti ja kerrot minulle jotta hoksaan tulla blogiisi lukemaan lisää Sinusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti