maanantai 1. lokakuuta 2012

Hei taas,

ja lämpimästi tervetuloa ihan jokaiselle uudelle lukijalle ja piipahtajalle. Kiitos myös jokaisesta kommentistanne, niistä oikeesti saa voimaa!

*     *     *

Mä varmasti kärsin jostain syysmasennuksesta niinkuin jo kommenteissa arveltiinkin ja ikäväksi asian tekee se, että syksy on AINA ollut mun vuodenaikani! Ehkä siksi, että olen lokakuulla syntynyt ja tunnen juuri tämän vuodenajan jotenkin rakkaaksi ja elvyttäväksi. 
Tämä on nyt kuitenkin jo toinen peräkkäinen syksy jolloin mieli painuu alas ja kaikki asiat tuntuvat suurilta ja musertavilta.
Ehkä aallon pohja tältä erää on kuitenkin saavutettu, toivon niin - ja kuten tunnettua on pohjalta vain yksi suunta, ja sitä kohti siis!

*     *     *

Viimeaikoina olen rampannut yhdellä sun toisella lääkärillä. Aiemmin jo kerroin, että odottelen pääsyä kuntoutustutkimukseen, no se pääsy tuli ja tutkimuksia on tehty. Joitain kokeita (itseasiassa aikas rimpsu) on vielä ottamatta, mutta muutoin tilanne alkaa olla kartoitettu. Liki kaksi vuotta kestänyt sairasloma päästettiin loppumaan eilen (JIPPIIIIII!!!!!!!) ja nyt on tarkoitus hiljalleen lähteä kokeilemaan normaalielämää tms... 

Sinne kulkee tieni ensin työkokeilun/-kokeilujen kautta. Aikataulu on vielä auki, mutta pelon sekaisella jännityksellä odotan mitä tuleman pitää.

Jatkossa mahdollisesti Kiipulaa ja sitten jos ja kun kaikki sujuu ok, OPISKELU JA TYÖELÄMÄÄN!
On ihan järkyttävän vaikea jarrutella omaa päätä ja koittaa selitellä itselleen, että 'ehkä en ole kuitnkaan vielä ihan valmis' ja että 'hei, hissuksiin vaan...varotaan uupumusta ja takapakkeja' kun mieli palaa normirytmiin ja oikeeseen elämään ja tietysti siihen että olis joskus mullakin tilipäivä.

*     *     *

Varovaisen positiivistä syysfiilistä, teetä ja palmikkoneuletta....


...ai juu, tässä taukoillessa neuloin ja TAAS unohdin kuvata tuotokset (OON NIIN TORVI!) mutta oli vähän niinku melkein sopivia iloisen harmaita pienten lapasia ja myssyjä.
Masennuspäissäni törsäsin kahteen vastustamattoman ihanaan neulekirjaan:
ja
Tykkään molemmista tosi paljon! 
Lisäksi Sudensilmukoissa Armas ♥ arpoi minulle ihanan Sukkakirjan.

Nyt kolmas mukillinen teetä ja ehkä pala banaanikakkua sen kaveriksi, jo on kumma ellei mieli kohene!

14 kommenttia:

  1. No onneksi tämä sinun blogitaukosi ei ollut tämän pitempi =)
    Vai työelämään sinä haikailet. Minä olen käynyt läpi kuntoutuksia sun muita ja olen nykyään jo ihan onnellinen ettei tarvitse rahjustaa mihinkään aamuisin. Niin kuin eräs mummo sanoi: " Luulin jo aamulla herätessä ,että olen kuollut, kun ei mitään paikkaa särkenyt". No, minulla ei tunnu tuommoisia aamuja enää olevan.
    Mutta "paistaa se aurinko joskus risukasaankin ". Aina löytyy jotain pieniä ilonaiheita ♥
    Laitan sulle paketin tuleen heti tänään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enhän mä millään voinut olla pidempään pois kun te ihanat täällä huhuilitte :)

      Kipuja on usein minullakin, mutta jotakin fyysisesti kevyttä työtä tykkäisin tehdä - nautin siitä kun tunnen itseni tarpeelliseksi ja sen tunteen työ antaa, saattaa olla kotikasvatuksen mukanaan tuomaa.

      Iloa päivääsi Sude ♥

      Poista
    2. Voimia sun syksyyn. Mulla jatkuvia nettiongelmia, joten aika hankalaa saada kommentit ulos. Mutta olet ajatuksissa ja voimahaleja sinne!

      Poista
    3. Voi että, nuo nettiharmit on ikäviä - toivottavasti saat edes hyvitystä nettiyhtiöltäsi.

      Kiitos ajatuksistasi ja halauksistasi, lämmittää kyllä kovin!
      Halaan takaisin♥

      Poista
  2. Mikäpä sen parempaa "terapiaa" kuin hyvä kakku ja pannullinen teetä, lisättynä upeilla käsityökirjoilla.

    Jaksamisia.

    VastaaPoista
  3. Ei kuulu minunkaan suosikkeihin tämä loka-marraskuu kausi, mutta kynttilän valolla tunnelmoiden ja runoja luoden siitäkin selviää.
    Pitää osata nauttia arjen pienistä iloista kuten sinä esim. teestä ja kakusta. :)

    VastaaPoista
  4. Kiva kuulla sinusta. Mie oon marraskuun lapsi, mutten tykkää yhtään syksyn pimeästä ja vesisateesta. Kauniin kirpakat syyssäät on ihania, muttei niitä nykyään ole juurkaan ollut. Jänniä aikoja sinulla tulossa, voimia sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eeva ♥
      Meillä onkin sitten merkkipäivät kohta tulossa.

      Poista
  5. Kiva, että palasit näin pian! Olen lueskellut blogiasi ja nyt ajattelin eka kerran kommentoida. Kirjoitustyylisi on niin hauska ja mukaansatempaava. Jatka samaan tahtiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mukavasta kommentistasi!
      Kyllä tässä taas tuntuu juttua pukkaavan, omaan höpsähtävään tyyliini.

      Poista
  6. Oikein hyvää syksyn jatkoa! Toivotaan lisää hyviä ja aurinkoisia päiviä!

    VastaaPoista