sunnuntai 28. elokuuta 2011

MM-huumaa

Kyllä se vaan valvottaa, tuo urheilu meinaan...mutta ei en valita, innoissani olen! Sitäpaitsi, aikas paljon se on mennyt valvoessa nämä yöt jo ennen kisojakin joten mukavampaa näin - paljon mukavampaa, mä kun en niin valtavasti tykkää esim katsella ostoskanavaa tai chattia telkusta nukkumisen asemasta...nää verenpainetta nostattavat kilpailut viihdyttää paaaaaljon paremmin.

Iskä kävi mun lapsuusmaisemissa karhujahdissa viikonloppuna, eipä tullu saalista *höh* Toisaalta, kiva ettei nallea kaadettu. Noilla seuduilla (=Virroilla) kun ei karhut isosti ole pahojaankaan tehneet. Siellä riittää suuria metsämaita asuinsijoiksi.
Mulla on hiukan kaksijakoinen asenne metsästykseen...niinku aika moneen muuhunkin asiaan, en ehkä ole ajatellut asioita tarpeeksi, jotta kykenisin muodostamaan pitävän ja pätevän mielipiteen. Riistaa kyllä syön ja valmistan mielelläni ja hyvinkin ymmärrän esim hirvikannan nipistyksen.

Kollasin tän nyt käytössäni olevan koneen tiedostoja ja löysin kivoja kuvia, Esikon näpsimiä...siinä on muutes taitava kamerankäyttäjä - saa halvalla digipokkarillakin ihan nättejä kuvia! Osaisinpa itekkin...tai viitsisimpä opetella edes...no mutta tässä meidän eläimiä:

Sellaisia kuvauksia...tälläkertaa. Nyt pitäis käydä nukkumaan, jotta jaksaa skarppina taas 03:50 tarkastella yleisurheilun tapahtumia.



PS: Ei kohtauksia ja vain vähäisiä nivelkipuja...oon ehkä aika hyvällä fiiliksellä...luulisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti